Verpakking van gezonde zuivellijn van Friesche Vlag valt op

Friesche Vlag heeft een nieuwe productlijn voor het gezonde segment toegevoegd aan haar zuivelportfolio. De verpakking van de nieuwe productlijn, Go! genaamd, is ontworpen door Brandnew.design, sinds 1990 het vaste ontwerpbureau van Friesche Vlag. Met Go! wil Friesche Vlag inspelen op de nieuwe vraagtrend bij consumenten naar gezonde producten. Met de opvallende groen gekleurde verpakking probeert het zuivelconcern consumenten aan zich te binden die op zoek zijn naar lekkere en gezonde producten. Hiermee wil Friesche Vlag een concurrent worden van de marktleider in dit segment, Vifit Optimel. Brandnew.design heeft voor Go! een zogenaamde reekskleur ontworpen, die zorgt voor herkenbaarheid en dus voor rust bij de consument. De kleur stelt de consument namelijk in staat om het product gemakkelijk terug te vinden in het supermarktschap. De verpakking wekt volgens Robert Kuiper van Brandnew.design door de typografie, kleur en organische vormen geen industriele indruk, zoals veel andere producten in dat segment wel doen. Ter promotie van Go! start Friesche Vlag binnenkort een campagne via diverse media.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!