Consumentenmarkt drukt groei-ambities Philips

Philips verwacht in het tweede kwartaal minder vraag op de consumentenmarkten voor elektronica. Dit geldt in het bijzonder voor Europa. Dat zegt Philips-topman G. Kleisterlee tijdens de Philips Medical analistendag die vandaag gehouden wordt. Het concern besteedt in het tweede kwartaal 75 miljoen euro aan reclame om het merk Philips te versterken. De economische indicatoren in de hele wereld geven afnemende groeipercentages aan. Dit zet de groei-amibities voor Philips op korte termijn onder druk, aldus Kleisterlee op de analistendag.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!