AH lanceert eerste Belgische private label

Albert Heijn brengt haar eerste 'Belgische' huismerkproduct op de markt. Vanaf volgende week ligt er Belgische mayonaise in de schappen van onze zuiderburen. Ook de Nederlandse vestigingen worden over enkele weken voorzien van de saus.

Volgens Corné Mulders, topman van Albert Heijn België is er sprake van een duidelijk smaakverschil. “Daarom hebben we besloten Belgische mayonaise aan ons assortiment toe te voegen. “In de eerste Belgische AH-winkel in Brasschaat was er vraag naar de eigen soort mayonaise. Ook in Nederland wil men meer en meer de Belgische variant die fijnproevers hebben leren kennen”, aldus Mulders.

De topman heeft nog geen duidelijke visie voor eventuele andere Belgische huismerken. “Er zijn natuurlijk een aantal producten waarvoor het interessant zou zijn een Belgische variant te introduceren. We sluiten niet uit dat er in de toekomst meer komt, maar op dit moment blijft het toch gewoon bij de mayonaise”, verklaart Mulders.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!