Groupon verdubbelt verlies

De Amerikaanse kortingssite Groupon heeft in het tweede kwartaal een verlies geleden van 102,7 miljoen dollar (72 miljoen euro). De website verdubbelt daarmee haar verlies ten opzichte van diezelfde periode in 2010.

Volgens Groupon zijn de verliezen te verklaren door uitbreiding van het personeelsbestand met duizend werknemers tot een totaal van 9625. De omzet van de keten kwam uit op 878 miljoen dollar, een explosieve groei in vergelijking met de omzet van 87,3 miljoen dollar in 2010. Ten opzichte van het eerste kwartaal van 2011 groeide de omzet met 36 procent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!