Wehkamp.nl lanceert eigen radiostation

Wehkamp.nl lanceert eind deze maand in samenwerking met Radio538 een eigen radiostation. Op deze manier wil het thuiswinkelbedrijf haar klanten ‘inspireren’ en zorgen dat het online winkelen ‘nog aangenamer’ wordt, zo schrijft Fashion United.

Het online warenhuis heeft sinds januari 2011 diverse nieuwe functies toegevoegd aan zijn website. Zo kunnen klanten zelf kledingcombinaties maken op een moodboard en deze via social media delen. Daarnaast startte de retailer samen met styliste Dyanne Beekman een tv-kanaal op YouTube, waarop stylingfilmpjes worden getoond met kleding die in een muisklik bij Wehkamp te bestellen is.

Het nieuwe digitale radiostation zal 24 uur per dag muziek uitzenden. Wehkamp.nl telt 110 miljoen bezoekers en circa vijf miljoen bestellingen per jaar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!