Lidl speelt in op Ramadan

Supermarktketen Lidl speelt met een speciale aanbiedingsweek in op de ramadan en het afsluitende Suikerfeest. Dat schrijft de Telegraaf. De keten, die zijn winkels deze week in het teken laat staan van het thema Duizend-en-één-nacht, vult zijn schappen met baklava, dadels en halal-producten.

Tot dusver profiteerden met name kleine etnische kruideniers en slagerijen van de islamitische vastenmaand. “We willen inspelen op een behoefte”, zegt een woordvoerder van Lidl. Bij het Suikerfeest, dat 31 augustus gevierd zal worden, is het traditie veel eten te kopen. Ook supermarktketen PLUS past zijn assortiment aan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!