Marks & Spencer wil in 2014 een multichannelverkoop van 1 miljard pond behalen. Dat schrijft Twinkle Magazine. De Britse retailer is, in samenwerking met SapienNitro, gestart met de bouw van een nieuw digitaal platform en e-commerce systeem om deze doelstelling waar te maken.
Het platform zal de bestaande online activiteiten van het bedrijf, waarvoor Marks & Spencer momenteel samenwerkt met Amazon, gaan vervangen. “We hebben een zeer succesvolle partnership met Amazon, maar om onze multichannelambities waar te maken, zullen we een eigen platform moeten bouwen en beheren”, aldus e-commerce directeur Laura Wade-Gery.
De retailer wil meer flexibiliteit creëren en zijn online aanbod beter afstemmen aan de behoeften van de klant, zowel in Groot-Brittannië als in het buitenland. “De expertise van SapienNitro wat betreft klantervaring op het gebied van multichannel gekoppeld aan een sterk inzicht van ons bedrijf en merk, maakt dit bedrijf tot de juiste partner om ons te helpen ons multichannelaanbod naar een hoger niveau te tillen”, aldus Wade-Gery.
Marks & Spencer lanceert digitaal platform
Gepubliceerd op 19 augustus 2011 om 00:00
Reacties 0