Het Duitse damesmodemerk Comma heeft haar aantal Nederlandse verkooppunten in een jaar tijd verdubbeld. Dat schrijft Fashion United online. Comma telt momenteel ruim tachtig verkooppunten op A1-locaties en brengt jaarlijks, onder het zogenoemde ‘never out of stock’ programma, twaalf collecties uit.
Sinds een jaar wordt Comma in Nederland vertegenwoordigd door Marxs Brands, dat deel uitmaakt van Martens Confectie. Volgens het verkoopteam is dat een van de redenen waarom het modemerk nu zo’n explosieve groei doormaakt. “Die twee bedrijven vertegenwoordigen ook andere damesmodemerken zoals 'Not My Daughters Jeans', en de Duitse merken Sem per Lei, Basler en Rabe. Daardoor krijgen wij veel retailklanten over de vloer, die zo ook met Comma in aanraking komen."
In thuisland Duitsland staat het merk inmiddels op de negende plaats binnen de categorie damesmode. Comma biedt ook een geurlijn en accessoires.
Comma groeit explosief in Nederland
Gepubliceerd op 23 augustus 2011 om 00:00
Reacties 0