Comma groeit explosief in Nederland

Het Duitse damesmodemerk Comma heeft haar aantal Nederlandse verkooppunten in een jaar tijd verdubbeld. Dat schrijft Fashion United online. Comma telt momenteel ruim tachtig verkooppunten op A1-locaties en brengt jaarlijks, onder het zogenoemde ‘never out of stock’ programma, twaalf collecties uit.

Sinds een jaar wordt Comma in Nederland vertegenwoordigd door Marxs Brands, dat deel uitmaakt van Martens Confectie. Volgens het verkoopteam is dat een van de redenen waarom het modemerk nu zo’n explosieve groei doormaakt. “Die twee bedrijven vertegenwoordigen ook andere damesmodemerken zoals 'Not My Daughters Jeans', en de Duitse merken Sem per Lei, Basler en Rabe. Daardoor krijgen wij veel retailklanten over de vloer, die zo ook met Comma in aanraking komen."

In thuisland Duitsland staat het merk inmiddels op de negende plaats binnen de categorie damesmode. Comma biedt ook een geurlijn en accessoires.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!