Imbull nieuwe eigenaar Actiekrant.nl
Gepubliceerd op 24 augustus 2011 om 00:00
Volgens Vroom hebben mensen behoefte aan een overzicht van aanbiedingen van winkels in hun woonplaats, die meerdere dagen geldig zijn. "We horen steeds vaker klachten van consumenten over de hoeveelheid mails die ze dagelijks ontvangen van bijvoorbeeld Groupon en LivingSocial, met steeds maar één product. Wij willen minder push en meer pull, onder meer via mobiele applicaties. In het Verenigd Koninkrijk is dit al veel verder ingeburgerd, bijvoorbeeld bij Vouchercloud.co.uk."
Vroom wil adverteerders aan Actiekrant.nl binden door hen in beginsel gratis toegang te geven tot het platform. De plaatsing, die verloopt via een selfservice systeem, wordt uitgelicht als een bedrijf betaalt. Vroom: "Dat is nu nog basic ingericht, maar de mogelijkheden worden uitgebreid. De eerste periode zullen we echter vooral gebruiken om de community op te bouwen, waarbij we verwijzen naar onze bestaande sites en vice versa."
Actiekrant.nl, dat veertigduizend volgers heeft op Twitter, trekt momenteel enkele duizenden bezoekers per dag aldus Vroom. Imbull is inmiddels in zeven landen actief en wil ook met Actiekrant.nl naar het buitenland.
Reacties 0