Personele mutaties bij Channel Panel
Gepubliceerd op 17 juni 2005 om 00:00
Na bijna 7 jaar partnership verlaat Jan Kessels per 1 juli Channel Panel. Kessels zal op bepaalde terreinen met Channel Panel blijven samenwerken. Per diezelfde datum sluiten drie nieuwe consultants zich bij Channel Panel aan. Daarmee vult Channel Panel enkele disciplines binnen het netwerk in die gezien de actualiteit van de retail grote toegevoegde waarde opleveren. Foodexpert Leon Schoofs, voormalig Customer Development Director Unilever Europe, gaat zich binnen Channel Panel voornamelijk concentreren op trade marketing en category management vraagstukken. Paul de Roode, voormalig IT Director EMEA bij Starbucks, brengt zijn ervaring in rondom het effectief inzetten van informatie technologie in retail Wanneer we over retail spreken dan is de verschijningsvorm van de winkel veelal de apotheose van de retailformule als geheel. Tot slot is vanaf 1 juli retailarchitect Mark van der Geest als partner aan Channel Panel verbonden.Van der Geest is er een consultant met een geheel eigen visie op de rol van retaildesign binnen het proces van attractie tot transactie.
Reacties 0