'V&D wint wederom marktaandeel'

V&D claimt voor het vijfde achtereenvolgende jaar een groei in marktaandeel gerealiseerd te hebben. In de eerste zes maanden van 2011 behaalden de groepen dames-, heren- en kindermode een stijgend marktaandeel van elf procent ten opzichte van vorig jaar.

De positieve groei wordt volgens de warenhuisketen veroorzaakt door een combinatie van factoren. "We hebben continu geïnvesteerd in het vernieuwen van vestigingen, aantrekken van nieuwe A-merken, herpositioneren van eigen merken, de snelle groei van webwinkel vd.nl en de expansie bij La Place", aldus Mark McKeon, ceo van het winkelbedrijf.

“De investeringen die we hebben gedaan werpen hun vruchten af. De komende jaren zetten we met Sun Capital’s steun deze strategie voort en blijven we investeren in onze vestigingen, de uitrol van nieuwe A-merken en het verder verbeteren van de eigen merken”, voegt McKeon daar aan toe.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!