‘Fysieke winkels moeten uitblinken’

De opkomst van online maakt de toekomst van fysieke winkels steeds onzekerder. Tien procent van de retailbestedingen wordt tegenwoordig online gedaan. Volgens Comscore-oprichter Gian Fulgoni moeten fysieke retailers zich op bepaalde aspect richten, willen zij niet kopje onder gaan: “Je bent of de goedkoopste of je bent uitmuntend in het communiceren van je merkwaarden en eigenschapen.”

Fulgoni stelde donderdag op de Emerce eDay dat de consument enkel bereid is een duurder product te kopen, als hij weet waar hij voor betaalt. Op die manier zouden fysieke winkels zich kunnen onderscheiden van online shops.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!