Een goede inrichting van de multichannelstrategie kan traditionele retailers veel voordelen opleveren. Om een goed crosschannel beleid te voeren, is het van belang om ook een crosschannel ordermanagement in te voeren. Dat is een van de vijf tips die Pieter van den Broecke, managing director Centraal Europa bij Manhattan Associates, geeft in de nieuwste editie van EtailTrends.
Wanneer winkeliers eenmaal een fysieke voorraadstapel hebben, die per verkoopkanaal beheerd kan worden, kunnen de resultaten verder worden verbeterd door crosschannel ordermanagement in te voeren. Het succes van de optimalisatie van orderafhandeling hangt vaak af van het vermogen van de retailer om binnenkomende goederen op een slimmer manier over de verschillende verkoopkanalen te verspreiden.
Lees meer hierover en over de overige vier tips in de nieuwste editie EtailTrends. Neem voor vragen over EtailTrends contact op met de abonneeservice. Bel 0318 431553 of mail naar sales @etailtrends.nl.
EtailTrends
‘Voer crosschannel ordermanagement in’
Gepubliceerd op 21 september 2011 om 00:00
Reacties 0