'Retailers vervangen QR-code voor Blippar'

De QR-code moet plaats gaan maken voor nieuwe technische ontwikkelingen zoals Blippar, aldus de ontwikkelaars van Blippar. Met de techniek wordt er gebruikgemaakt van augmented reality-effecten, zonder dat er een QR-code aan te pas komt.

Blippar werd in augustus gelanceerd en is nu al de samenwerking aangegaan met Tesco, Cadbury’s en het dagblad Metro. Gebruikers van de applicatie moeten met hun smartphone of tablet een Blippar-afbeelding scannen. De digitale afbeelding verschijnt vervolgens in 3D op het scherm. Gebruikers kunnen een foto maken van deze afbeelding en doorsturen naar hun vrienden.

Klik hier voor een filmpje over de Tesco Blippar-campagne.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!