Omoda opent online warenhuis

De Zeeuwse schoenenretailer Omoda lanceert eind oktober met zes andere retailerpartijen een online warenhuis, genaamd Luccy.

De keten staat los van Omoda.nl en verkoopt dus naast schoenen ook kleding, sportartikelen, tassen, parfum, lingerie en accessoires. Luccy focust zich op alleen op de Nederlandse markt. “We richten ons hiermee net als bij Omoda op het midden en hoge marktsegment”, aldus Wilhelm Verton, die als algemeen directeur verantwoordelijk is voor de online activiteiten van Omoda. De keten werkt samen met Xsarus.nl, Travelbags.nl, Voorwinden.nl, Drogisterij.net, Daka.nl en After-eden.nl. “Mensen kunnen hierdoor bij hun nieuwe schoenen een passende outfit aanschaffen”, zegt Verton.

De stap van Omoda lijkt enigszins op het initiatief van de Duitse concurrent Zalando, dat sinds kort ook kleding aan zijn assortiment heeft toegevoegd. Volgens Verton is de komst van Luccy geen reactie op de uitbreiding van Zalando.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!