Retailers delen volop informatie en deals op Twitter, waardoor consumenten door de bomen het bos niet meer zien. De nieuwe applicatie Tweetalicious moet daarvoor de oplossing bieden. De startup biedt Twittergebruikers in één oogopslag de deals die met hun persoonlijke voorkeur van doen hebben.
Gebuikers van de iPhone kunnen op Tweetalicious aangeven in welke categorieën zij interesse hebben. Bovendien kunnen zij deals aan hun ‘wishlist’ toevoegen, om deze later aan te schaffen. De deals worden om de dag ververst, zodat ze relevant blijven, aldus cmo Harrion Lee.
Tweetalicious werkt ook samen met offline ketens die deals aanbieden. “We willen niet dat onze site alleen een platform wordt voor online shoppers”, aldus Lee. “We willen ook mensen bereiken die het liefst offline in hun eigen omgeving shoppen."
De startup hoopt binnenkort uit te breiden naar andere sociale netwerken, zoals Facebook en LinkedIn. Ook Android-gebruikers kunnen binnenkort gebruikmaken van de app. Een exacte datum is echter nog niet duidelijk.
App zet Twitterdeals op een rijtje
Gepubliceerd op 11 oktober 2011 om 00:00
Reacties 0