PayPal stimuleert consument met Access

PayPal heeft een dienst gelanceerd om de besteldrempel voor consumenten te verlagen. Met PayPal Access hoeven bezoekers zich niet opnieuw te registreren, omdat hun verzend- en betaalvoorkeuren al bekend zijn bij de webshop. Klanten zullen hun gevulde winkelmandje hierdoor minder snel wegklikken. Persoonlijke gegevens kunnen daarnaast niet in handen vallen van malafide partijen. Bij PayPal Acces wordt gebruik gemaakt van een nieuw ontwikkelde set API’s (application programming interfaces).

Door het aanmaken van een account voor mogelijke klanten van participerende webwinkels overbodig te maken, hoopt PayPal een nog grotere stempel te zetten op de online betaalmarkt. Volgens critici valt er nog te bezien of winkeliers PayPal Acces met open armen zullen accepteren, omdat ze hierdoor moeilijk toegang krijgen tot de klantdata.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!