‘Ruim helft V&D-omzet via cross-selling’

Warenhuisketen V&D voorziet de komende jaren een drastische omzetdaling per vierkante meter. Volgens V&D-topman Mark McKeon wordt dit veroorzaakt door het webwinkelen.

McKeon benadrukte dat de marges voor winkeliers zo klein worden door online concurrentie, dat hoge huurprijzen steeds moeilijker te betalen worden. McKeon verwacht een toename in multichannel retailing en hij denkt dat in 2015 ruim de helft van de verkopen via cross-selling tot stand komt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!