OTTO komt met eigen reclameprogramma

Uitgevers kunnen binnenkort bij OTTO terecht, die zijn eigen reclameprogramma heeft opgezet. De etailer doet dit naast zijn activiteiten met affiliatienetwerken, om zo de banden met goede partners te versterken.

Het programma, genaamd Private Network, is nu alleen nog in Duitsland actief, maar wordt naar verwachting ook naar het buitenland uitgerold. OTTO geeft aan dat de nieuwe stap geen invloed zal hebben op zijn activiteiten met affiliatenetwerken als Affilinet, Tradedoubler en Zanox.

In Nederland zette bol.com eerder al een eigen partnerprogramma richting uitgevers op. De webwinkel verbrak daarvoor echter wel de samenwerking met zijn affiliatepartner Tradedoubler.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!