E-commerce platform SEOshop wil hét ecosysteem voor webwinkels worden en is daarom sponsor van de zesde editie van de Webwinkel Vakdagen. Het nieuwe ecosysteem van SEOshop zorgt voor een full-service benadering ‘in the cloud’ waarin klanten, partnerbedrijven en solution providers centraal staan.
SEOshop toont met het zogeheten platinum sponsorschap haar vertrouwen in de e-commerce vakbeurs, die haar zesde editie ingaat. “De Webwinkel Vakdagen is de belangrijkste beurs van de e-commerce branche”, meent ceo Ruud Stelder. “Daarom is het voor ons dé plek om onze mogelijkheden aan het grote publiek te tonen.”
SEOshop wil tevens uitbreiden naar het buitenland. Het platform zet dit jaar in op expansie naar Duitsland en Spanje. “Onze expansie zorgt voor een internationale community en een goede basis voor webwinkels met internationale ambities”, aldus Stelder.
SEOshop promoot nieuwe ecosysteem
Gepubliceerd op 24 oktober 2011 om 00:00
Reacties 0