ANWB test nieuwe winkelconcept

De ANWB gaat een nieuw winkelconcept testen. Afgelopen week opende de eerste winkel nieuwe stijl in Hilversum. De tweede vestiging opent 12 november in Rijswijk. De winkels krijgen een eigentijds aanzien, aldus de Nederlandse verkeers-, vervoers-, en hulporganisatie.

Het nieuwe concept moet de ANWB neerzetten als ‘de winkel met een onderscheidende selectie van kwalitatief hoogstaande producten en diensten die mensen helpen en inspireren om goed voorbereid en zonder zorgen op pad te gaan’.

Het nieuwe concept mikt  meer op beleving. ‘We willen mensen boeien en verleiden om vaker langs te komen. De seizoenen spelen daarbij een essentiële rol. De bedoeling is ook een bredere doelgroep aan te spreken’, stelt de ANWB.

De ANWB heeft 110 winkels en een webshop.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!