Factory Outlet Days overgenomen door Telegraaf Expomedia Events

Telegraaf Expomedia Events (TE2) heeft de consumentenbeurs Factory Outlet Days, een beurs waarop de consument tegen lage prijzen merkproducten kan aanshaffen, overgenomen van beursorganisator Solutions2Match. Eugenie von Ende, Project Manager bij Solutions2Match, zal ook voor TE2 de beurs blijven organiseren. Directeur Beurzen en Evenementen TE2 Tom Bey stelt dat er een sterke partner nodig was om de groeiambitie van de Factory Outlet Days te realiseren en “Met de beurs know-how van TE2 en de inzet van de titels van de Telegraaf Media Groep denken we dit te kunnen waarmaken.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!