Mode Alliance lanceert 'een dagje uit in mode'

De Mode Alliance, een nieuw samenwerkingsverband tussen acht grote weidewinkels, heeft het concept ‘een dagje uit in mode’ gelanceerd. Volgens de retailers is shoppen in hun winkel door de collecties, de café-restaurants en de omgeving ‘een echte beleving’. Met speciale activiteiten, landelijke promoties en een catwalkshow in Amsterdam waar jong Nederlands modetalent de kans krijgt, willen de winkels zich presenteren aan een groter publiek.

“Doel van de Mode Alliance is bekendheid vergroten van de weidewinkels,” aldus initiatiefnemer Marianne Meuwese van Euretco. “De meeste weidewinkels zijn regionaal wel bekend, maar via de samenwerking willen we bijvoorbeeld dat consumenten uit Brabant ook eens naar een weidewinkel in Gelderland gaan. We willen elkaar ondersteunen en versterken.”

De samenwerking tussen de bedrijven bestaat uit een gezamenlijke website, wat in de toekomst kan worden aangevuld met een eigen magazine, gezamenlijke activiteiten en een samenwerking met leveranciers. Het is de bedoeling dat enkele winkels zich op korte termijn bij de Mode Alliance aansluiten, zodat er een volledig landelijke dekking ontstaat.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!