Retailers en merken kunnen dankzij de app Cardmobili veel directer en interactiever gaan communiceren met hun klanten. De consument kan met deze oplossing al zijn klantenpassen en kortingskaarten onder één app op zijn smartphone verzamelen. Cards Unlimited verkreeg het alleenrecht voor Nederland van Cardmobili.
Veel consumenten klagen over een te dikke portemonnee, omdat deze uitpuilt met plastic kaartjes. Voor een grote groep mensen een reden om geen nieuwe klantenpassen aan te vragen, want waar laat je ze? Zo missen winkeliers kansen.
Met het internationale systeem Cardmobili behoort dat probleem tot het verleden, zegt Peter Rijswijk, mede-eigenaar/directeur van Cards Unlimited. Bovendien kunnen retailers en merken effectief besparen op marketingkosten. “Je geeft veel minder uit aan drukwerk en verzendkosten, terwijl je veel flexibeler, veelzijdiger en gerichter met loyale klanten kunt communiceren.”
Het gehele verhaal is te lezen in het novembernummer van RetailTrends. Een introductieabonnement op RetailTrends? Klik hier.
Cardmobili maakt fysieke loyaltycard overbodig
Gepubliceerd op 21 november 2011 om 00:00
Reacties 0