Reebok mikt op fitnesswereld

Voor Reebok staat 2012 bijna volledig in het teken van de fitnessmethode CrossFit. Directeur Uli Becker spreekt in de Duitse krant Handelblatt van ‘de grootste campagne uit de geschiedenis van het merk’.

Reebok moet volgens Becker zijn rentree weer maken in de fitnesswereld. Het merk wil dat doen via het momenteel populaire CrossFit, een methode met gewichtheffen, sprinten en gymnastiek, dat zijn oorspring vindt in de opleiding van militairen, brandweerlieden en politieagenten.

Sinds Reebok een aantal jaar geleden werd overgenomen door de Adidas Group, is het sportmerk volgens de directeur zoekende geweest naar een nieuwe strategie. In 2012 komt Reebok met zowel een schoenenlijn als kleding op de markt, gericht op CrossFit.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!