Online kerstverkopen fors gestegen

De Amerikaanse online verkopen zijn tijdens de feestdagen met vijftien procent gegroeid. Volgens comScore kochten consumenten tussen 1 november en 26 december voor 35,27 miljard dollar online.

Digitale producten als muziek, e-books en applicaties gaan vooral aan het eind van december veel over de toonbank. Eigenaren van e-readers en tablets gaan dan content voor hun apparaten aanschaffen. Deze digitale producten waren op Eerste Kerstdag goed voor twintig procent van de totale online verkopen. Volgens comScore was 28 november, de dag voorafgaand aan Thanksgiving, voor webshops de drukste dag. De online retailverkopen lagen die dag op 1,25 miljard dollar, de hoogste online omzet ooit.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!