Bol.com heeft haar website grondig verbouwd. Na maandenlange voorbereiding achter de schermen, winkelen klanten nu in tientallen vernieuwde speciaalzaken ‘onder het dak van bol.com’. Doelstelling van de vernieuwing is volgens het webwarenhuis het bieden van nog meer winkelgemak door het creëren van een winkel die inspireert, relevanter is voor de klant en meer focus heeft op voordeel.
“De frissere uitstraling valt direct op. Maar ook meer actualiteit en voordeel, kunnen de klant niet meer ontgaan”, aldus buying & merchandising directeur Hidde van der Louw. “Wij beschouwen onze productmanagers als eigenaren van hun speciaalzaken. Deze specialisten weten als geen ander wat de meest relevante producten zijn voor de klant. Met hun kennis en de nieuwe mogelijkheden die dankzij de verbouwing zijn gecreëerd, kunnen de etalages continu worden aangepast."
Volgens bol.com gaat het niet alleen om het presenteren van bestsellers, maar wil de retailer zijn klant ook inspireren. Tevens zijn de aanbiedingen en acties beter zichtbaar in de nieuwe lay-out van de online winkel. “De beste aanbiedingen zie je in één oogopslag”, aldus Van der Louw. De homepage – ofwel de winkelentree - van bol.com werd al eerder verbouwd, waardoor meer ruimte is ontstaan voor winkelbrede acties en een dagelijks wisselende superdeal.
Reacties 0