‘Tassenoorlog’ op Schiphol

Reizigers die op Schiphol winkelen, moeten mogelijk de bekende gele ‘See Buy Fly’-tassen gaan missen. Vliegtuigmaatschappijen dreigen met een boycot, omdat ze niet meeprofiteren van ‘de enorme winsten die de luchthaven over onze rug maakt met de winkels en parkings’.

“Wij zorgen ervoor dat passagiers op Schiphol geld uitgeven met parkeren en winkelen. De tarieven die wij aan de luchthaven moeten betalen, gaan echter omhoog. Dat is onacceptabel”, aldus Frank Allard, topman van Barin, waarin KLM, ArkeFly, Transavia en buitenlandse vliegtuigmaatschappijen zijn verenigd.

Barin is vanaf deze week aanwezig op het vliegveld in de vorm van een alternatieve, blauwe taxfreetas. Op de tas is ‘No Fly No See No Buy’ te lezen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!