Scheer & Foppen komt met online discounter
Gepubliceerd op 2 februari 2012 om 00:00
“Het heeft relatief weinig schade geleden omdat het met stille trom offline is gegaan. Internetbureau Visual Media verzorgt het grafische, technische en functionele ontwerp van de site, die op ons eigen Multishop platform gaat draaien.”
De retailer was al langer op zoek naar een domein om een discounter van te maken. Scheer en Foppen, Internetshop.nl, Bobshop.nl en Modern.nl zouden hier niet geschikt voor zijn, omdat die premium brands betreffen. “Koopjeskampioen moet rechttoe rechtaan zijn. Prijsje plaatje, what you see is what you get”, aldus Gankema.
Scheer & Foppen lanceert de prijsvechter later deze maand en hoopt een online vergelijkende doelgroep aan te spreken. “We willen een doelgroep trekken die veel gebruik maakt van vergelijkingssites, waar we voor andere webwinkels meer verkeer trekken via AdWords of affiliatesites. We willen ieder kanaal goed bedienen.”
Reacties 0