Klanten van lingerieketen Hunkemöller hoeven niet langer een plastic klantenkaart bij zich te dragen. Het ondermodebedrijf heeft een applicatie geintroduceerd waarmee membercards via smartphones beschikbaar zijn.
De Hunkemöller Membercard App is ontwikkeld in samenwerking met Mobile Strategy en Samsung en is nu beschikbaar voor Nederlandse en Duitse leden. Volgens de lingerieketen is het de eerste digitale klantenkaart waarop consumenten punten kunnen sparen en uitgeven.
“De applicatie is een concept om onze leden van alle gemakken te voorzien”, vertelt Adriana Hoppenbrouwer, global marketing director van Hunkemöller. “Met de app kunnen leden onze winkels lokaliseren, mobiel winkelen en social media-updates lezen. Ook kunnen ze er het digitale So Me-magazine mee ontvangen. Zo brengt Hunkemöller zijn klantenkaart bij een nog breder publiek onder de aandacht”, meent Hoppenbrouwer.
Hunkemöller komt met membercard app
Gepubliceerd op 17 februari 2012 om 00:00
Reacties 0