IKEA helpt bezoekers Huishoudbeurs

Niets zo fijn als een personal shopper die zware tassen draagt, moet IKEA hebben gedacht. Om de campagne voor de nieuwe verzamel- en transportservice onder de aandacht te brengen, kunnen bezoekers van de Huishoudbeurs gebruikmaken van deze nieuwe dienst.

De 230 duizend vrouwen die het evenement bezoeken dragen gemiddeld zeven kilo aan producten met zich mee. Om hen te ontlasten van deze ‘zware taak’ kunnen zij hun tassen stallen bij het speciale IKEA verzamel- en transportpunt. Terwijl Björn, Sven en Billy op de koopwaar passen, kunnen de vrouwen ongestoord verder struinen.

Dat kan op de Huishoudbeurs zelf, maar ook in de Amsterdamse vestiging van de Zweedse woongigant. Er rijden namelijk ook busjes heen en weer. Eenmaal voldaan, helpen de service-boys de bezoekers door de klant met tassen en al naar de auto te brengen en ook naar bus of trein.

IKEA biedt de transport-en bezorgservice in alle twaalf IKEA-woonwarenhuizen. Klanten kunnen hun aankopen in de winkel uitkiezen en binnen 48 uur thuis laten bezorgen. Vooralsnog tegen betaling. Aan online bestellen doet IKEA ook niet. Wel kan er een boodschappenlijstje worden geprint en is op de site te zien hoeveel artikelen er nog op voorraad zijn in een specifieke vestiging.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!