Coolblue genomineerd voor 'slimste organisatie'

Coolblue is in de race om de titel ‘Slimste organisatie van Nederland 2012’. De keten moet het opnemen tegen Buurtzorg Nederland en de Hypotheekshop in de race om de Dutch Business Intelligence Award 2012.

De drie genomineerden kenmerken zich volgens de jury door het ultieme nastreven van vergaande informatiegestuurde klantinteractie. Zij definiëren en gebruiken de binnen de organisatie beschikbare informatie doelbewust voor klantanalyse, het verwerven van diepgaand klantinzicht en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Business Intelligence is daarmee een krachtig wapen.

Coolblue zegt ‘apetrots’ te zijn op de nominatie. “Het is een zeer mooi resultaat van een (bijna) obsessieve drang voor een hoge klanttevredenheid, gecombineerd met een naadloze IT integratie”, aldus Pieter Zwart, ceo bij Coolblue.

Op 13 maart wordt de Dutch Business Intelligence Award uitgereikt. Tot die tijd kan iedereen zijn stem uitbrengen op de website van de organisatie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!