Coolblue is in de race om de titel ‘Slimste organisatie van Nederland 2012’. De keten moet het opnemen tegen Buurtzorg Nederland en de Hypotheekshop in de race om de Dutch Business Intelligence Award 2012.
De drie genomineerden kenmerken zich volgens de jury door het ultieme nastreven van vergaande informatiegestuurde klantinteractie. Zij definiëren en gebruiken de binnen de organisatie beschikbare informatie doelbewust voor klantanalyse, het verwerven van diepgaand klantinzicht en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Business Intelligence is daarmee een krachtig wapen.
Coolblue zegt ‘apetrots’ te zijn op de nominatie. “Het is een zeer mooi resultaat van een (bijna) obsessieve drang voor een hoge klanttevredenheid, gecombineerd met een naadloze IT integratie”, aldus Pieter Zwart, ceo bij Coolblue.
Op 13 maart wordt de Dutch Business Intelligence Award uitgereikt. Tot die tijd kan iedereen zijn stem uitbrengen op de website van de organisatie.
Coolblue genomineerd voor 'slimste organisatie'
Gepubliceerd op 23 februari 2012 om 00:00
Reacties 0