JosDeVries organiseert seminar ‘Bricks & Clicks’

Het retaillandschap verandert in rap tempo: de combinatie van het fysieke en digitale kanaal wordt steeds belangrijker. De snelle opkomst van e-commerce en het groeiende belang van sociale netwerken zien hier goede voorbeelden van. Dit vergt enig aanpassingsvermogen van retailers.

JosDeVries organiseert op donderdag 26 april een seminar waar retailers van gedachten kunnen wisselen over de mogelijkheden en kansen van een integrale cross-channel strategie. Tijdens de seminar vertellen
sprekers van onder meer KPN, Rabobank en Thuiswinkel.org over hun ervaringen in cross-channel. Ook zal marketingdeskundige Kitty Koelemeijer spreken over het effect van een cross-channel strategie op de brand identity.

Uitgangspunt van de seminar is het perspectief van de consument. Retailers leren zo hoe ze kunnen inspelen op een toekomst waarin formules zowel on- als offline actief zijn en waarin ‘earned media’ medebepalend zijn.

Datum: donderdag 26 april 2012
Tijd: circa 09:30 – 16:00 uur
Kosten voor deelname: 250 euro
Meer informatie is te vinden op de website van JosDeVries.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!