Apple introduceert The New iPad

Apple onthulde woensdag de langverwachte opvolger van de iPad 2. De nieuwe tablet ligt op 23 maart in de Nederlandse winkels. Met The New iPad probeert Apple zijn voorsprong op concurrenten als Samsung en Amazon.com te behouden.

Analisten reageren positief op de lancering van Apple’s nieuwste gadget. “The New iPad is zeker de sterke tablet in de markt. Ik verwacht dat de sterke groei van iPad-verkopen doorzet”, aldus analist Hendi Susanto van Gabelli & Co.

Ten opzichte van de iPad 2 heeft The New iPad een scherper scherm, een snellere processor en sneller internet door toegang tot de 4G-netwerktechnologie. Apple gaat ervan uit dat consumenten extra willen betalen voor het bekijken van hogere kwaliteit video’s.

De prijs van de nieuwe tablet blijft onveranderd in vergelijking met de iPad 2. De beginprijs komt uit op 499 dollar voor een 16 GB-versie. Een 4G-apparaat kost ten minste 629 dollar. De iPad 2 ligt nu op de schappen voor 399 dollar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!