Morrisons worstelt met websuper

De Britse supermarktketen Morrisons opent voorlopig geen websupermarkt. De formule heeft twijfels over de mogelijkheden een online filiaal winstgevend te exploiteren. Die conclusie trekken
analisten in het Verenigd Koninkrijk na de toelichting bij de jaarcijfers van Morrisons afgelopen week.

Hoewel de keten het laatste kwartaal van dit jaar begint met de online verkoop van non-food artikelen, maakte topman Dalton Philips bekend dat hij pas tegen het einde van het boekjaar 2012/13 een nieuwe toelichting zal geven over de strategie ten opzichte van de online verkoop van levensmiddelen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!