Klarna, bekend van achteraf betaaloplossingen voor webshops, en Salesupply, dat webshops verkoopondersteunende diensten biedt, slaan de handen ineen. Beide bedrijven gaan elkaars diensten inzetten.
Salesupply wil met deze samenwerking klanten de mogelijkheid bieden om voor één achteraf betaaloplossing te kiezen voor verschillende internationale webwinkels. Volgens Jeroen Leenders, countrymanager bij Salesupply wordt het op rekening online aankopen doen steeds populairder. “In Duitsland is het kunnen aanbieden van achteraf betalen een must. Voor onze klanten is het ideaal dat ze nu met één achteraf betaalpartner kunnen uitrollen in diverse landen.”
Klarna hoopt dat zijn klanten met de diensten van Salesupply optimaal vertegenwoordigd worden in het buitenland. “Salesupply biedt onze webwinkeliers een lokale klantenservice, juiste vertalingen, goed juridisch en fiscaal advies en lokale marketing”, aldus Jens Saltin, country manager bij Klarna Nederland. “Door diensten aan te bieden waarbij de eindgebruiker zich veilig voelt, stijgt de conversie van de bij ons aangesloten webshops en daarmee dus ook het aantal transacties.”
Klarna en Salesupply sluiten partnership
Gepubliceerd op 13 maart 2012 om 00:00
Reacties 0