Wehkamp gaat in haar shop babyvoeding van Nutricia aanbieden. Ouders kunnen bij het webwarenhuis de producten van Nutrilon, Olvarit en Bambix vinden. Nutricia biedt daarnaast online weekmenu’s aan die passen bij de fase van het kindje. Binnenkort wordt de samenwerking uitgebreid en zal een voedingskundige van Nutricia via wehkamp.nl de consument online advies geven over haar producten.
Met het partnership speelt Wehkamp naar eigen zeggen in op het veranderend consumentengedrag. Consumenten zouden hogere eisen stellen aan producten en daarover op een eigen gekozen tijdstip en locatie advies willen inwinnen. “Met ons concept ‘Mama’s wereld’, willen wij moeders ontzorgen door, naast een breed assortiment, unieke oplossingen te bieden die inspelen op de behoefte van deze doelgroep”, aldus Dennis Haarman, projectmanager Mooi & Gezond bij wehkamp.nl.
Het nieuws van Wehkamp volgt slechts enkele dagen na de lancering van een babyafdeling door Bol.com. Ook bol.com zegt een plek te willen bieden waar ouders voor al hun babyproducten naartoe kunnen. “Veel babyartikelen zijn al te vinden in grotere en kleinere winkels, maar er was nog geen plek waar (aanstaande) ouders álles kunnen vinden”, aldus Daniël Ropers, algemeen directeur bij bol.com. “Die plek wordt nu ingevuld door bol.com.”
Ook Wehkamp richt zich op baby's
Gepubliceerd op 15 maart 2012 om 00:00
Reacties 0