Albert Heijn to go heeft haar vestiging op het Zuidplein in Amsterdam vernieuwd. De vernieuwde formule richt zich vooral op directe consumptie voor de klant die onderweg is. Met de combinatie van snelheid, verse producten, goede koffie en een energieke sfeer hoopt Albert Heijn met zijn gemakswinkel de komende jaren flink te groeien.
De formule heeft honderd nieuwe producten aan het assortiment toegevoegd. Klanten kunnen nu ook gebruik maken van mealdeals: drie keer per dag een wisselende maaltijd-deal voor een vaste prijs. Daarnaast heeft de inrichting van de winkel een metamorfose ondergaan. Er wordt gebruik gemaakt van kleuren als magenta, oranje, groen en paars.
Voor klanten van de vernieuwde Albert Heijn to go is een mobiele website ontwikkeld: m.albertheijntogo.nl. Klanten vinden op deze site informatie en aanbiedingen en kunnen feedback geven over de winkel en het assortiment.
Eind vorig jaar maakte Ahold haar groeiambitie voor de Albert Heijn to go formule bekend. Onderdeel van deze ambitie is de opening van 150 nieuwe gemakswinkels in Europa in de komende vijf jaar. Daarbij wordt gekeken naar verschillende soorten vestigingspunten: locaties in het centrum van grote steden, plekken waar veel reizigers komen en locaties bij instellingen en grote kantoren.
Vernieuwde AH to go wil flink groeien
Gepubliceerd op 19 maart 2012 om 00:00
Reacties 0