Tuincentrumketen Intratuin heeft de merkcampagne ‘Intratuin geeft kleur aan groen’ gelanceerd. Met de campagne, die uitgerold wordt via televisie, radio, print en internet, wil Intratuin de aantrekkingskracht en relevantie van het merk verder uitbouwen.
“We willen Intratuin nog duidelijker positioneren onder de diverse tuincentra”, aldus Ingrid Wiechers, marketingmanager van Intratuin Nederland. “We schromen niet om op een onderscheidende manier te vertellen wat Intratuin bijzonder maakt.”
Het thema ‘kleur geven aan groen’ staat centraal in de reclamecampagne. “Iedereen heeft groen nodig. Elke tuin, balkon en vensterbank is eigenlijk een stukje groen geluk. Bij Intratuin begrijpen we dat”, aldus Wiechers.
De Intratuinformule bestaat 31 jaar. Met 55 Nederlandse franchisevestigingen is Intratuin marktleider in de Nederlandse tuinbranche.
Intratuin investeert in merk
Gepubliceerd op 21 maart 2012 om 00:00
Reacties 0