Intratuin investeert in merk

Tuincentrumketen Intratuin heeft de merkcampagne ‘Intratuin geeft kleur aan groen’ gelanceerd. Met de campagne, die uitgerold wordt via televisie, radio, print en internet, wil Intratuin de aantrekkingskracht en relevantie van het merk verder uitbouwen.

“We willen Intratuin nog duidelijker positioneren onder de diverse tuincentra”, aldus Ingrid Wiechers, marketingmanager van Intratuin Nederland. “We schromen niet om op een onderscheidende manier te vertellen wat Intratuin bijzonder maakt.”

Het thema ‘kleur geven aan groen’ staat centraal in de reclamecampagne. “Iedereen heeft groen nodig. Elke tuin, balkon en vensterbank is eigenlijk een stukje groen geluk. Bij Intratuin begrijpen we dat”, aldus Wiechers.

De Intratuinformule bestaat 31 jaar. Met 55 Nederlandse franchisevestigingen is Intratuin marktleider in de Nederlandse tuinbranche.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!