RetailTrends heeft zich verbonden aan de Roparun als sponsor van team 136 ‘Daar lopen we voor’. De Roparun is de langste non-stop estafetteloop ter wereld. Stichting Roparun hoopt zich met het ingezamelde geld nog sterker in te zetten voor structurele hulp aan (met name jonge) mensen met kanker.
“Als jong mediabedrijf kiezen we elk jaar een goed doel om te sponsoren”, zegt Marcel ten Holte, directeur van RetailTrends Media. “Het goede doel moet voor ons tot concrete resultaten leiden. ‘Leven toevoegen aan de dagen van kankerpatiënten, waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven’, wordt door de financiële steun van Stichting Roparun concreet ingevuld.” Ook Supply Chain Magazine en Manhattan Associates, leverancier van supply chain optimalisatie-oplossingen en zijn als sponsors bij Roparunteam 136 betrokken. Van laatstgenoemde organisatie loopt marketing manager Elena Olfs mee.
De estafetteloop start zaterdag 26 mei in Parijs en Hamburg. Na 520 kilometer komen de 326 teams aan bij de finish in Rotterdam.
RetailTrends steunt Roparun
Gepubliceerd op 12 april 2012 om 00:00
Reacties 0