Aldi boekt succes met smartphones

Supermarktketen ALDI heeft onverwacht succes met de introductie van zijn eigen merk smartphones. Binnen 24 uur was het eerste simlockvrije toestel van de merknaam Wolfgang in alle filialen uitverkocht. De keten vindt dit reden genoeg om het eerder aangekondigde ‘topmodel’, een 4.3” touchscreen Android toestel, in de schappen te leggen.

Het succes van de inmiddels uitverkochte messenger phone, die voorzien was van een qwerty toetsenbord, werd mede aangewakkerd door de mogelijkheid tot het gebruiken van twee simkaarten. Zo kunnen klanten een voordelig bellen bundel nemen bij de ene provider en een voordelig internet bundel aanschaffen bij de andere. Ook geeft het de mogelijkheid tot het combineren van een zakelijk en privénummer in één apparaat.

Naar verwachting zal het nieuwe toestel minder dan 180 euro gaan kosten, wat een opmerkelijk verschil zou betekenen met vergelijkbare toestellen. De Wolfgang-telefoon is voorzien van GPS voor navigatie, multitouch bediening, twee camera’s en heeft twee jaar garantie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!