‘Google geeft m-commerce duwtje in de rug’
Gepubliceerd op 10 mei 2012 om 00:00
GetMo biedt een overzicht met bureaus die zijn gespecialiseerd in het ontwerpen van mobiele sites. “Adverteerders vinden op onze marktplaats bureaus die in het verleden hebben laten zien dat ze goede mobiele sites kunnen bouwen. We maken het zo gemakkelijk om een partij te vinden.”
Carrington denkt dat GetMo retailers van een tijdelijke behoefte voorziet. “Naarmate adverteerders het belang van mobiel onderkennen, zullen ze de benodigde capaciteit in huis te halen of partnerships aangaan. Met GetMo geven we een kickstart. Op den duur zal de mobiele markt volwassen genoeg zijn en zal men ons niet nodig hebben.”
De directeur mobile advertising denkt dat er ook op de mobiele betaalmarkt stappen genomen moeten worden. “Er zijn natuurlijk al een hoop initiatieven, zoals Google Wallet. Wel kan het allemaal een stuk eenvoudiger. De techniek is beschikbaar, het is vooral een kwestie van partijen aan tafel krijgen.”
Reacties 0