Otto zet in op niches

Otto Group experimenteert in Duitsland met gespecialiseerde webshops. Onlangs gingen Longboard-rider.de en Trendartikel-onlineshop.de de lucht in. Dochterbedrijf vStoresTrading wil ‘talrijke online nicheshops’ openen. Eerder dit jaar startte Otto Group al een verkoopplatform voor apothekers.

Vlaggenschip en voormalig postorderbedrijf Otto, dat onder meer kleding en meubels verkoopt, heeft zijn catalogusverkopen de afgelopen jaren zien kelderen. Om de dalende omzet op te vangen zet Otto in op e-commerce en m-commerce. De nieuwe initiatieven vallen echter buiten het hoofdmerk van de Otto Group.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!