Albert Heijn lanceert EK-actie

Om te checken wie het meeste verstand van voetbal heeft, lanceert Albert Heijn op Facebook de 'Mannen tegen de Vrouwen Pool'. Facebookgebruikers kunnen op de pagina van de keten voor iedere wedstrijd van Oranje de stand voorspellen. Om hen daarbij te helpen geeft het supermarktbedrijf, bij een bepaalde hoeveelheid aan boodschappen, Panini voetbalplaatjes en een speciaal verzamelalbum weg. Hierin staat extra informatie over de tegenstanders van het Nederlands elftal.

Albert Heijn houdt alle voorspellingen bij en laat voor elke wedstrijd zien wat de verwachtingen van mannen en vrouwen zijn. Aan het einde van de wedstrijd wordt duidelijk of de wedstrijd het beste is voorspeld door de mannen of de vrouwen. Daarnaast kunnen deelnemers op Facebook een persoonlijk 'Vriendenduel' aangaan met vrienden in hun netwerk van het andere geslacht en hier een persoonlijke inzet aan verbinden.

“Met deze actie slaan we een andere weg in”, vertelt Sander van der laan, algemeen directeur van Albert Heijn. “We willen blijven vernieuwen en onze klanten blijven verrassen. Met een knipoog naar de eeuwige strijd tussen de seksen voegen we deze zomer nog een spannende wedstrijd aan het EK toe. We beginnen al te oefenen met de uitzwaaiwedstrijd op 2 juni.” 

De actie van Albert Heijn gaat op 28 mei van start.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!