Macy’s investeert in Chinese webwinkel

De Amerikaanse warenhuisketen Macy’s investeert vijftien miljoen euro in de Chinese webwinkel VIPStore. Via VIPStore’s webshop Omei.com kunnen Chinese consumenten verschillende private-label producten van Macy’s kopen.

“Door de samenwerking met VIPStore doen we ervaring op de snelgroeiende Chinese markt”, vertelt Terry J. Lundgren, ceo van Macy’s. “Zo ontdekken we hoe Chinese consumenten reageren op Macy’s en de producten die Macy’s verkoopt.”

De Macy’s-afdeling op Omei.com wordt in het voorjaar van 2013 geopend. Eerst zal er dames- en herenmode van I.N.C. worden verkocht, waarna ook andere labels aan de webshop toegevoegd worden. De afdeling wordt bovendien gelinkt aan de webshop van Macy’s zelf. Bestellingen die op Omei.com worden geplaatst, worden afgehandeld door lokale bedrijven. Orders die in Macy’s eigen webwinkel geplaatst worden, worden in Amerika voltooid.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!