Foot Locker vergroot online aandeel

Foot Locker dankt acht procent van zijn internationale omzet aan online verkopen, een stijging van 0,6 procent ten opzichte van 2011. De internetverkopen klommen in de eerste drie maanden van dit jaar met negentien procent naar 127 miljoen dollar.

De totale omzet bedroeg op 1,6 miljard dollar, een toename van negen procent ten opzichte van diezelfde periode het jaar ervoor. De winst steeg met ruim 33 procent tot 128 miljoen dollar. De sportretailer hoopt het online aandeel in de toekomst te verhogen. Vooral in de VS maakt het online grote sprongen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!