Webwarenhuis Wehkamp.nl heeft een nieuw online platform voor moeders gelanceerd. Met het ‘Mama & Kind’-assortiment wil het online warenhuis moeders ontzorgen door het bieden van gemak, relevante informatie, actuele producten en oplossingen, zo meldt de formule in een persbericht.
Het assortiment omvat 8.300 artikelen in de productcategorieën mode, meubels, kinderwagens, bad- en verzorgingsartikelen, luiers en voeding. In samenwerking met een voedingsdeskundige van Nutricia heeft Wehkamp.nl voedingsmenu’s samengesteld. Moeders kunnen 24 uur per dag voedingsadvies vragen via het platform. Ook vergemakkelijkt het online platform de keuze voor de juiste luiers,aldus Wehkamp.nl, waarna deze gratis worden thuisbezorgd.
“Het is voor moeders van nu een enorme uitdaging om in de beschikbare tijd het moederschap te combineren met werk en een actief sociaal leven”, vertelt Yvonne Hulst, senior manager concept development. “Met het platform ‘Mama & Kind’ spelen we in op de behoefte van deze doelgroep.”
Wehkamp.nl lanceert platform voor moeders
Gepubliceerd op 13 juni 2012 om 00:00
Reacties 0