Omzetstijging H&M in tweede kwartaal

De H&M Group heeft de omzet in het tweede kwartaal, lopend van maart tot en met mei, met twaalf procent zien stijgen. De fashion retailer noteerde een omzet van 31,7 miljard Zweedse kroon (3,58 miljard euro).

De groei komt met name voor rekening van nieuwe winkelopeningen. De identieke omzetgroei van het Zweedse modeconcern kwam in het tweede kwartaal uit op twee procent.

De H&M Group voert naast Hennis & Mauritz de formules Cos, Weekday, Monkie en Cheap Monday. Het totaal aantal vestigingen wereldwijd is nu 2575, tegenover 2297 filialen een jaar terug.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!