Ik Kies Bewust wil af van oude logo

De oude Ik Kies Bewust-logo’s moeten vanaf oktober op alle producten zijn vervangen door de groene en blauwe vinkjes. Daarvoor pleit De Stichting Ik Kies Bewust. “Het is voor het succes van de nieuwe campagne belangrijk dat alle oude logo’s zo snel mogelijk van de verpakkingen verdwijnen”, zegt de stichting.

Het oude logo werd in maart 2011 vervangen door de blauwe en groene vinkjes, een gezamenlijk gezondheidslogo van de Stichting Ik Kies Bewust en Albert Heijn. Sommige retailers en fabrikanten hebben het logo op hun producten echter nog niet aangepast.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!