HEMA heeft de drie beste broodjes van de ‘bedenk je eigen broodje’-actie de komende drie weken op zijn menu staan. Dat schrijft FranchisePlus online. Het broodje dat in deze periode het meest over de toonbank gaat, zal een seizoen lang verkocht worden in de HEMA-restaurants.
Met de actie gaf HEMA zijn klanten de mogelijkheid om zelf een favoriet broodje te ontwerpen en deze te promoten onder familie en vrienden. In totaal werden 47 duizend unieke broodjes ingestuurd, waar vervolgens door 350 duizend mensen op is gestemd. Eind mei werden de twintig populairste broodjes in het restaurant van de vestiging in het centrum van Utrecht gemaakt en geproefd door de leden van de jury.
Op 16 juli zal duidelijk worden welk van de broodjes ‘Caroline’, ‘Sarita’ en ‘Els’ het meest is verkocht. De winnaar mag dineren in een restaurant van Jamie Oliver tijdens een weekendje Londen en mag daarnaast een jaar lang gratis lunchen bij HEMA.
HEMA zet broodjes ontwerpactie op menu
Gepubliceerd op 25 juni 2012 om 00:00
Reacties 0