HEMA zet broodjes ontwerpactie op menu

HEMA heeft de drie beste broodjes van de ‘bedenk je eigen broodje’-actie de komende drie weken op zijn menu staan. Dat schrijft FranchisePlus online. Het broodje dat in deze periode het meest over de toonbank gaat, zal een seizoen lang verkocht worden in de HEMA-restaurants.

Met de actie gaf HEMA zijn klanten de mogelijkheid om zelf een favoriet broodje te ontwerpen en deze te promoten onder familie en vrienden. In totaal werden 47 duizend unieke broodjes ingestuurd, waar vervolgens door 350 duizend mensen op is gestemd. Eind mei werden de twintig populairste broodjes in het restaurant van de vestiging in het centrum van Utrecht gemaakt en geproefd door de leden van de jury.

Op 16 juli zal duidelijk worden welk van de broodjes ‘Caroline’, ‘Sarita’ en ‘Els’ het meest is verkocht. De winnaar mag dineren in een restaurant van Jamie Oliver tijdens een weekendje Londen en mag daarnaast een jaar lang gratis lunchen bij HEMA.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!